Вхід

Останні новини

9 січня в Глибоцькому ліцеї відбулася зустріч педагогічного колективу закладу з головою Глибоцької ОТГ Ванзуряком Григорієм Степановичем. Основною метою було розповісти про подорож до Нідерландів останнього та поділитися враженнями від побаченого. Також з доповіддю виступав директор ліцею – Глобак Дмитрій Іванович, який побував у Франції. Наша зустріч та ці дві подорожі стали можливими завдяки участі наших доповідачів у навчальній програмі проекту «Навчальні програми професійного зростання» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), що виконується World Learning, Inc. та Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME). У першій частині заходу доповідав Дмитрій Іванович. Він взяв участь у проекті «Інтеграція освіти в галузі прав людини до шкільної системи України», що проходив у Франції. Директор розповів учителям багато цікавого, розпочав з пропозиції брати участь у схожих програмах, а також переймати досвід іноземних колег. Основну частину доповіді зайняла розповідь про систему освіти у Франції, її переваги та недоліки в порівнянні з українським аналогом. Також вказав, що важливе місце в школах Франції посідає формування майбутніх свідомих громадян. Свою доповідь він доповнив фотографіями з поїздки, які продемонстрував аудиторії. Наступною була розповідь Григорія Степановича про його поїздку до Нідерландів. Він обрав програму «Ефективна система фінансування шкіл об'єднаними громадами в умовах децентралізації». Виступ вийшов дуже змістовним, усі [...]
[...]


ПОСОЛЬСТВО США В КИЄВІ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ПРОГРАМУ «ГРАНТИ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ПРОГРАМ ОБМІНІВ» 2018 Залежно від наявності коштів, Посольство США надаватиме малі гранти, про які піде мова нижче, випускникам/учасникам програм обмінів і стажування, що фінансуються урядом США. Програма має на меті активізувати зв’язки між випускниками, стимулювати професійний розвиток, сприяти їх активній участі у проектах, що залучають громадянське суспільство до демократичних перетворень в Україні, сприяють толерантності та інтеграції переміщених осіб у суспільне життя, а також висвітлюють міцні зв’язки між людьми в Сполучених Штатах та України. Тематичні пріоритети і вимоги програми детально описані нижче. Заявки приймаються з 20 грудня 2017 року до 20 лютого 2018 року. [...]


Відкрито набір учасників на навчальну програму за темою "ПІДВИЩЕННЯ СУМІСНОСТІ СИСТЕМ НА ОСНОВІ ВІДКРИТИХ ДАНИХ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ І ЗНИЖЕННЯ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ" Дати програми: 24 березня - 31 березня 2018 р. Країна стажування: Франція Термін подання: до 30 січня 2018 р. Кількість учасників групи: 10 осіб Загальна професійна мета цієї навчальної програми полягає у покращенні розуміння учасниками європейського підходу щодо відкритих даних та державного управління, для забезпечення в Україні безпечного, гармонізованого та добре керованого обміну інформацією. Навчальні цілі програми - покращення та розширення загальнодоступних електронних послуг в Україні та, зрештою, підвищення прозорості управління та боротьба з корупцією. Для цієї навчальної програми запропонована Франція, оскільки ця країна займає провідні позиції в основних світових та європейських індексах щодо доступу до відкритих даних. Крім того, в останні роки Франція продемонструвала вражаючий прогрес у досягненні цих високих показників. Учасниками програми можуть бути: Ідеальними кандидатами програми є управлінці, які приймають рішення на національному та муніципальному рівнях, беруть участь у провадженні електронного урядування та антикорупційних реформ, зокрема: • Технічні спеціалісти, що працюють з відкритими даними, електронними службами та інтероперабельністю в Україні • Державні посадові особи, задіяні в роботі з відкритими даними, електронними службами та операціями сумі [...]


У Консорціумі із удосконалення менеджмент-освіти в Україні пройшла робоча зустріч Девіда Рассела заступника директора Управління міжнародних справ Федеральної торгової комісії (FTC) США, з співробітниками Антимонопольного комітету України, відібраними для участі у навчальній програмі «Посилення інституційної спроможності та незалежності Антимонопольного комітету України» проекту «Навчальні програми професійного зростання» USAID, що проходитиме у січні-лютому 2018 р. в США. У зустрічі також взяли участь представники Агентства США з міжнародного розвитку та співробітники проекту "Навчальні програми професійного зростання". Під час дискусії обговорювались деталі навчальної програми, очікування її учасників, можливість глибшого вивчення окремих питань, які викликають найбільше професійне зацікавлення в учасників, і організації відповідних зустрічей із фахівцями FTC та Міністерства юстиції США. [...]


Геннадій Зеленов, випускник проекту «Навчальні програми професійного зростання» USAID, взяв участь у методичному семінарі з питань впровадження прав людини, верховенства права та європейських стандартів у межах забезпечення реалізації законотворчої функції комітетів для співробітників секретаріатів Комітетів ВРУ з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, з питань європейської інтеграції та з питань правової політики та правосуддя, а також для співробітників відповідних відділів Головного науково-експертного управління та Головного юридичного управління Апарату ВРУ (1 грудня 2017). Під час роботи семінару він виступив з презентацією «Гібридне правосуддя на прикладі Боснії та Герцеговини», а також обговорив з колегами перспективи та можливості впровадження елементів гібридного правосуддя в Україні. Геннадій Зеленов працює головним науковим консультантом Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України, і брав участь у програмі «Використання гібридних підходів задля підвищення підзвітності судів та забезпечення доступу до правосуддя» (Боснія та Герцеговині, 2017) проекту «Навчальні програми професійного зростання». [...]


ЩОБ ПРАВИЛЬНО ВИЗНАЧАТИ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ, КОРИСНО ДІЗНАТИСЯ ПРО СВІТОВІ МОДЕЛІ ГАЛУЗІ Сергій Пазюк, випускник проекту "Навчальні програми професійного зростання" USAID, за результатами участі у навчальній програмі «Ефективна система фінансування шкіл об'єднаними громадами в умовах децентралізації» (Королівство Нідерландів, 2017) підготував статтю з ґрунтовним оглядом системи освіти Нідерландів, принципів фінансування середньої освіти, ролі місцевих органів влади тощо. Статтю «Підготовка до життя в суспільстві» опубліковано у газеті «Освіта в Україні», №47 (1546) від 4 грудня 2017 р. Сергій Пазюк, директор Баранівецького НВК «Середня загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Воле-Баранецької ОТГ (Самбірський район Львівської області), голова ради Баранівецького освітнього округу. [...]


Нова публікація Центру розвитку права присвячена одному з актуальних питань судової реформи - питанню створення антикорупційного суду. В статті проаналізовано ті кроки, які вже було зроблено для утворення такого суду, та запропоновано формулу оптимального державного рішення з цього питання. Автор висловлює вдячність Проект "Навчальні програми професійного зростання" - USAID за можливість вивчення досвіду діяльності антикорупційного суду у Словаччині, про який хоча прямо і не згадується у статті, однак який став незамінним для усвідомлення і кращого розуміння ролі, яку така інституція відіграє у правовій системі держави. #антикорупційнийсуд [...]
[...]


Інтернет-видання LB.ua опублікувало інтерв'ю з Тарасом Цимбрівським, випускником проекту "Навчальні програми професійного зростання" USAID, в якій він розповів, як на практиці працює система транзитивного правосуддя. Тарас Цимбрівський, завідувач кафедри теорії права та прав людини УКУ, один із організаторів проекту Школи права УКУ «Перехідне правосуддя та примирення в Україні», брав участь у програмі "Використання гібридних підходів задля підвищення підзвітності судів та забезпечення доступу до правосуддя" (Боснія та Герцеговині, 2017) проекту "Навчальні програми професійного зростання". [...]


ОСВІТНЯ ПОДОРОЖ ДО ПАРИЖУ Багатьох цікавить, як проходить стажування у рамках навчальної програми проекту «Навчальні програми професійного зростання»? Ми розповідали вже про програму у США, а тепер час – про перебіг однієї з європейських програм, що днями завершилась у Франції. Отож, познайомтесь з подорожніми нотатками вчителя історії та суспільствознавства Комунального закладу "Навчально-виховний комплекс № 37" Кам'янської міської ради Дніпропетровської області Світлани Антіпової @Світлана Антіпова (Svitlana Antipova), яка брала участь у програмі «Інтеграція освіти в галузі прав людини до шкільної системи України». День перший.18 листопада. Париж... Скільки епітетів має це місто, скільки асоціацій воно викликає. От і у мене з'явилася нагода скласти власне враження від цього міста завдяки участі у програмі «Інтеграція освіти в галузі прав людини до шкільної системи України», яка здійснюється проектом "Навчальні програми професійного зростання" Агентства США з міжнародного розвитку і виконується World Learning та Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) . Спочатку вразив своїми розмірами аеропорт Шарль де Голль. Друге враження - на вулицях міста величезна кількість кольорового населення, а також, на жаль, жебраків і безхатьків, які сплять просто на тротуарах, загорнувшись у теплі ковдри чи розіп'явши маленький намет прямо на решітках, через які з метро уверх піднімається тепле повітря. Приємне враження склав і готель BEST WESTERN RONCERAY OPERA [...]


ПІДТРИМАЙМО УСПІШНИЙ ПРОЕКТ НАШОЇ ВИПУСКНИЦІ Кожен з учасників наших навчальних програм планує втілити якийсь з проектів. Для Катерини Клюзько, керівника Молодіжної ініціативи "Серце в долоньках", яка брала участь у програмі "Виховання громадянської свідомості молоді в контексті освітньої реформи" (США, 2015) таким проектом стала Школа громадської і волонтерської участі та патріотичного виховання «Агенти змін» (докладніше - https://gurt.org.ua/recipes_success/41913/ ) Школа "Агенти змін" зареєстрована на Social Project Awards - конкурсі у сфері соціальних проектів і соціальних інновацій - справжній соціальний Оскар! ПІДТРИМАЙМО ЙОГО ВСІЄЮ НАШОЮ PtP-вською спільнотою випускників - проголосуймо за нього! Для цього зайдіть за посиланням http://awards.org.ua/category/all/obrazovanie1/page/9/ Знайдіть у номінації "Освіта" проект "Школа громадської і волонтерської участі та патріотичного виховання «Агенти змін»." і проголосуйте! Треба буде активізуватися через Facebook і потім знову натиснути на кнопку "Голосувати". Ми, в офісі Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, що адмініструє проект "Навчальні програми професійного зростання" USAID, вже проголосувати. ТЕПЕР ЧЕКАЄМО НА ВАШІ ГОЛОСИ І ГОЛОСИ ВАШИХ КОЛЕГ І ДРУЗІВ! ЛИШИЛОСЬ ВСЬОГО ЧОТИРИ ДНІ ДО ЗАВЕРШЕННЯ ГОЛОСУВАННЯ! [...]


ОКАЗІЇ ДЛЯ СТАЖУВАННЯ В ІЗРАЇЛІ Для випускників і аплікантів програм проекту "Навчальні програми професійного зростання" USAID цікавою буде можливість участі також у міжнародних навчальних курсах, що проводяться Державою Ізраїль. Стипендії, які надаються Агентством з розвитку міжнародного співробітництва МЗС Держави Ізраїль (MASHAV), покривають 100% вартості навчання, проживання та харчування під час курсу. Отож, на сьогодні відкрто прийом аплікацій для участі в таких міжнародних навчальних курсах: Education for Sustainable Development 25.02.2018-16.03.2018 (Deadline for Applicants 3.12.2017) http://embassies.gov.il/kiev/mashav/Documents/EducationforSustainableDevelopment_2017.pdf Agribusiness a tool for the Empowerment of Rural Women 04.03.2018-22.03.2018 (Deadline for Applicants 28.12.2017) http://mfa.gov.il/MFA/mashav/Courses/Documents/08-08%20Agribusiness%20a%20Tool%20for%20the%20Empowerment%20of%20Rural%20Women.pdf Integrated Pest Management 04.03.2018-23.03.2018 (Deadline for Applicants 07.01.2018) http://embassies.gov.il/kiev/mashav/Documents/IntegratedPestManagement_2017.pdf Education for Technology and the use of ICT in Education 25.02.2018 -16.03.2018 (Deadline for Applicants 03.12.2017) http://mfa.gov.il/MFA/mashav/Courses/Documents/10-08%20Education%20for%20Technology%20and%20the%20use%20of%20ICT%20in%20Education.pdf «Расширение экономических возможностей женщин» (Economic Empowerment of women) 22.04.2018-11.05.2018 (Deadline for Applicants 15.02.2018) [...]


ЗАВЕРШЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ "ЕФЕКТИВНА СИСТЕМА ФІНАНСУВАННЯ ШКІЛ ОБ'ЄДНАНИМИ ГРОМАДАМИ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ" У КОРОЛІВСТВІ НІДЕРЛАНДІВ 19 листопада 2017 року завершилась тижнева навчальна програма "ЕФЕКТИВНА СИСТЕМА ФІНАНСУВАННЯ ШКІЛ ОБ'ЄДНАНИМИ ГРОМАДАМИ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ", що проходила у Нідерландах. Десять українських фахівців, що представлять всю вертикаль процесу фінансування галузі освіти в умовах децентралізації, повернулись в Україну. Протягом програми учасники мали зустрічі з ключовими фахівцями Міністерства освіти, культури, науки (DUO), Ради з питань освіти, Інспекції освіти та представниками профспілки освіти Нідерландів. Учасники відвідали початкову школу, а також дізнались як вирішуються питання розподілення фінансування в межах шкільного округу – фінанси для учнів, фінанси для адміністрації та викладачів, надаючи перевагу якості освіти учнів. Учасники напрацювали власні плани дій, в основу яких покладені ідеї та досвід від навчання і зустрічей, і які реалізовуватимуть в Україні. [...]


УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ГОТУЮТЬСЯ ДО ВИВЧЕННЯ ДОСВІДУ АНТИМОНОПОЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА США Відбулась перша орієнтаційна зустріч відібраних за конкурсом 15 півфіналістів програми «Посилення інституційної спроможності та незалежності Антимонопольного комітету України» проекту "Навчальні програми професійного зростання" Агентства США з міжнародного досвіду. Двотижнева навчальна програма відбудеться з 22 січня по 4 лютого 2018 року у Сполучених Штатах Америки. Група учасників складається переважно із співробітників Антимонопольного комітету України. Для сприяння культурі здорової конкуренції антимонопольні агентства повинні мати інституційну потужність, що дасть можливість бути незалежними від надмірного політичного впливу як у визначенні конкурентної політики, так і у забезпеченні виконання антимонопольних законів. Оскільки АМКУ не має спеціально призначеного джерела фінансування, це призводить до обмежень у ресурсах та контролі над встановленням власних пріоритетів впровадження законодавства, і є викликом для України. Для забезпечення ефективності та захисту від зовнішнього тиску, АМКУ має бути справді незалежним, як їх американські та європейські колеги. США має давню і визначну історію антимонопольного законодавства та органів, відповідальних за дотримання цих законів. Перше антимонопольне законодавство було розроблене та прийняте понад 120 років тому, і перше державне відомство, метою якого було підтримання чесної конкуренції, створено більш ніж 100 років тому. Уряд СШ [...]


ДО ПАРИЖУ, ЗА ДОСВІДОМ Програма «Інтеграція освіти в галузі прав людини до шкільної системи України» стартує у Франції Проект «Навчальні програми професійного зростання» Агентства США з міжнародного розвитку, що виконується World Learning та Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME), продовжує організацію навчальних програм у галузі захисту прав людини. Цього разу тематика навчальної програми «Інтеграція освіти в галузі прав людини до шкільної системи України» є ще більш актуальною з огляду на новий Закон про освіту, прийнятий 5 вересня 2017 року. Програма має ознайомити освітян та експертів, які залучені до освітньої реформи, з міжнародним досвідом щодо існуючих моделей та підходів до інтегрування освіти в галузі прав людини до шкільної системи. Група учасників, що складається з представників Міністерства освіти та науки країни, Міністерства юстиції України, вчителів з різних регіонів України та представників громадських організацій ознайомиться з досвідом Франції, а саме з тим, яким чином освіта в галузі прав людини інтегрована до системи освіти у Франції. Отож, завтра до Парижу переймати досвід колег вилітають Авілова Олена Василівна, директор Великоновосілківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Донецької області; Антіпова Світлана Анатоліївна, вчитель історії та суспільствознавства Комунального закладу "Навчально-виховний комплекс № 37" Кам'янської міської ради Дніпропетровської області; Більченко Олена Вікторівна, вчитель істор [...]


Маємо приємність: з нагоди Міжнародного тижня освіти у блозі USAID (Вашингтон) серед успішних прикладів участі в міжнародних програмах обміну подано розповідь про Наталію ОСАУЛЕНКО Natali Osaulenko , директора Роменського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів, яка брала участь у програмі "Сучасні методи реабілітації дітей-інвалідів" (США, квітень 2014 р.). Докладніше тут англійською мовою: https://medium.com/usaid-2030/the-value-of-student-exchanges-to-developing-countries-and-the-u-s-3909b22e9986 Отож, чекаємо на успішні приклади впровадження побаченого після стажування від усіх наших випускників! [...]


ЗАВТРА РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ ПРОГРАМА "ЕФЕКТИВНА СИСТЕМА ФІНАНСУВАННЯ ШКІЛ ОБ'ЄДНАНИМИ ГРОМАДАМИ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ" Нова навчальна програма «Ефективна система фінансування шкіл об'єднаними громадами в умовах децентралізації» за проектом "Навчальні програми професійного зростання" АМР США проходитиме у Роттердамі, Нідерланди з 12 по 19 листопада 2017 р. Очікується, що учасники отримають важливі знання щодо створення ефективної моделі фінансування шкіл об’єднаними громадами, покращення якості освіти, забезпечення рівного доступу до освіти та більш ефективного використання ресурсів. Особливістю групи з 10 учасників є широке представлення різних регіонів та різних рівнів освіти, - представник фінансового відділу Міністерства освіти і науки України, керівники низки обласних департаментів освіти, голови ОТГ, фінансист сільської ради, керівник опорної школи. Під час зустрічі, як будь-яка фахова і небайдужа спільнота, група знайшла і активно обговорювала загальні проблеми та приклади їх вирішення на місцях. Особливу цікавість серед учасників викликало питання фінансування малих шкіл у Нідерландах, їх рентабельність та питання виживання, а також питання системи публічно-громадського управління, планування бюджету закладів освіти, контроль ефективності, рівень та розподіл повноважень між закладом та різними рівнями органів управління. Завтра група відлітатиме на тижневу програму, маючи у нотатках великий список запитань до фахівців освіти у Нідерландах. Отож, у скаладі групи: Бара [...]


ПРОГРАМА «ЕФЕКТИВНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА НАГЛЯД ЗА ФІНАНСУВАННЯМ ПОЛІТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ" СТАРТУЄ У ЛОНДОНІ Чергова навчальна програма «Ефективне впровадження та нагляд за фінансуванням політичних процесів» проекту "Навчальні програми професійного зростання" Агентства США з міжнародного розвитку проходить у Великобританії з 4 до 11 листопада. Вона розроблена спеціально для фахівців та експертів, залучених до реформування системи фінансування політичних процесів в Україні. Представники Центральної Виборчої комісії, аналітичних центрів, неурядових організацій вивчатимуть досвід Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії у сфері нагляду за фінансуванням політичних процесів. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії запропоноване для цієї навчальної програми з таких міркувань. З 1883 р. в Сполучному Королівстві діє законодавство, що встановлює механізми запобігання надмірним витратам кандидатів під час виборчих компаній. Ця країна має успішний досвід розробки та реалізації реформ у сфері політичного фінансування, зокрема, запровадження електронної системи звітності фінансування політичних процесів. Нормативні документи, що регулюють фінансування виборчих кампаній у Великобританії, зосереджені на обмеженні витрат політичних партій та окремих кандидатів, аніж на обмеженні пожертв, які можуть бути отримані цими сторонами та окремими особами, у поєднанні із прозорою системою отримання пожертв та виборчих витрат. Більше того, у Великій Британії є пряме [...]


Меморандум про взаєморозуміння та співпрацю між Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) як співвиконавцем проекту "Навчальні програми професійного зростання" Агентства США з міжнародного розвитку, і Львівською обласною державною адміністрацію підписано директором CEUME Олександром Сидоренком і заступником голови ЛОДА Маріанною Вільшинською. У меморандумі погоджено основні принципи та механізми співробітництва в рамках ініційованої ЛОДА програми "Прозора робота виконавчих органів державної влади: долаючи бюрократичний елемент", засвідчено прагнення сторін співпрацювати для розвитку системи державної служби в Україні. "Підписання цього меморандуму створить нові можливості для забезпечення прозорості у виконанні посадових обов’язків державними службовцями Львівщини та формування мереж професіоналів для поширення та застосування міжнародного досвіду в Україні",- говориться в офіційному повідомленні прес-служби ЛОДА. http://loda.gov.ua/news?id=31408 [...]


Особливості й здобутки проекту "Навчальні програми професійного зростання" USAID було презентовано під час панельної сесії "Активізація діалогу між владою, громадянським суспільством і міжнародними донорськими організаціями як ефективний інструмент залучення міжнародної технічної допомоги" XVII Міжнародного економічного форуму. Олександр Сидоренко, директор проекту, розповів про успішні напрацювання випускників навчальних програм, що були зреалізовані в Україні як результат участі у міжнародних стажуваннях. [...]